Με 350 μισθωμένα λεωφορεία οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ στην Αθήνα για τον τελικό Κυπέλλου.

bus 1_425xΜε 350 μισθωμένα λεωφορεία αλλά και με δικά τους οχήματα, με αεροπλάνα και τρένα (εφόσον δεν προχωρήσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών σε απεργιακές κινητοποιήσεις), οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ ετοιμάζονται να βρεθούν κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα.

Το ενδιαφέρον των φιλάθλων κορυφώνεται για να βρεθούν κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, που διεξάγεται το ερχόμενο Σάββατο στο ΟΑΚΑ, στην Αθήνα.

Ο ΠΑΟΚ αντιμέτωπος με τον Παναθηναϊκό φιλοδοξεί να φέρει στο Λευκό Πύργο το τρόπαιο και να πανηγυρίσει για πέμπτη φορά το Κύπελλο.

Πώς, όμως, θα μετακινηθούν οι χιλιάδες φίλαθλοι για να βρεθούν κοντά στους αγαπημένους τους παίκτες;

Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, περί τα τριακόσια πενήντα λεωφορεία έχουν μισθωθεί μέχρι στιγμής, για να μεταφέρουν τους οπαδούς στο «κλεινόν άστυ».

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μισθώνουν τα λεωφορεία τους, κάποιοι υπό προϋποθέσεις, κάποιοι άλλοι δίχως φόβο. Υπάρχουν και κείνοι που το αποφεύγουν.

«Ζητάμε εγγυητικές για τις ζημιές»

Εγγυητικές τραπεζών ζητούν κάποιοι ταξιδιωτικοί πράκτορες για να προχωρήσουν στη μίσθωση των λεωφορείων τους στους ενδιαφερομένους.

«Τα λεωφορεία που διαθέτουμε αρκούν για να καλύψουν τη μετακίνηση των οπαδών, αρκεί να πάρουμε εγγυητικές για τυχόν ζημιές που θα υποστούν», αναφέρει χαρακτηριστικά στον «Α» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας – Θράκης, Μιχάλης Πεζίκογλου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εγγυητικές τραπέζης, είτε από τη διοίκηση του Ιβάν Σαββίδη είτε από κάποιον άλλον ενδιαφερόμενο, είναι απαραίτητες, διότι οι ζημιές (σπάσιμο τζαμιών, σχίσιμο καθισμάτων, φωτιά κ.ά.) είναι αναμενόμενες.

«Ζητάμε να υπάρξει σωστός συντονισμός, να έχουμε γρήγορη και ασφαλή μεταφορά και βεβαίως ασφαλή πάρκινγκ στην Αθήνα, έτσι ώστε να μην μπορούν να πλησιάσουν οι οπαδοί της αντίπαλης ομάδας», επισημαίνει ο κ. Πεζίκογλου.

Ο ίδιος θα διαθέσει 7-8 λεωφορεία από τα 22 συνολικά που έχει στην κατοχή του και, εφόσον συμφωνήσει για εγγυητική για τις ζημιές, τότε θα διαθέσει κι άλλα. «Εχουμε και καινούργια λεωφορεία, πολυτελή, με τηλεοράσεις στο εσωτερικό τους κ.ά.», λέει ο κ. Πεζίκογλου εκφράζοντας το φόβο του για τυχόν ζημιές.

Σε ό,τι αφορά φήμες που αναφέρουν ότι θα έρθουν λεωφορεία από γειτονικά κράτη, ο κ. Πεζίκογλου εξηγεί στον «Α» ότι κάτι τέτοιο αφενός είναι ασύμφορο για την ξένη εταιρία, αφετέρου τα λεωφορεία που έχουν οι τουριστικοί πράκτορες στη Β. Ελλάδα, υπερκαλύπτουν το ενδιαφέρον των οπαδών για τη μετακίνησή τους.

Να σημειώσουμε, ότι για κάθε λεωφορείο η εγγυητική για ζημιές κυμαίνεται μεταξύ 7.000 – 8.000 ευρώ.

Εχοντας ως γνώμονα το κόστος του εισιτηρίου του ΚΤΕΛ για τη διαδρομή μετ’ επιστροφής, στο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, κινήθηκε και το μίσθωμα του εκάστοτε λεωφορείου.

«Υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός, για το μίσθωμα όμως του λεωφορείου παίρνουμε ως γνώμονα το εισιτήριο του ΚΤΕΛ», τονίζει στον «Α» ο κ. Πεζίκογλου, ο οποίος επισημαίνει ότι θα χρειαστούν δυο οδηγοί.

Ετσι, λοιπόν, για τη μίσθωση ενός λεωφορείου για τη συγκεκριμένη ημέρα, το κόστος κυμαίνεται μεταξύ 2.000 και 3.500 ευρώ.

Να σημειώσουμε ότι το εισιτήριο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, μετ’ επιστροφής, με το ΚΤΕΛ, κοστίζει 59 ευρώ.

«Στη ζωή μου έμαθα να μη φοβάμαι, και έτσι δε φοβάμαι και τώρα», λέει χαρακτηριστικά στον «Α» ο Μιχάλης Ζορπίδης, πρόεδρος του ομώνυμου ταξιδιωτικού οργανισμού, σε ό,τι αφορά ζημίες που ενδέχεται να υποστούν τα λεωφορεία που θα διαθέσει για τη μετακίνηση των οπαδών του ΠΑΟΚ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Ομιλος Ζορπίδης θα διαθέσει 70 λεωφορεία από τα συνολικά 100 που έχει στην κατοχή του.

«Πέντε λεωφορεία έχω στο εξωτερικό και 25 σε άλλες δουλειές», λέει ο κ. Ζορπίδης ο οποίος σε ερώτηση του «Α» εάν τον απασχολούν τυχόν ζημίες στην ιδιοκτησία του, ο Ζορπίδης γνωρίζοντας ότι θα υποστεί ζημιές απαντάει αφοπλιστικά «τα 25 λεωφορεία που διαθέτω είναι πολυτελείας, φιλάθλους όμως μεταφέρω και όχι ανθρώπους του κατηχητικού»!

Οι δε τιμές που μίσθωσε ο κ. Ζορπίδης τα λεωφορεία είναι «στα 2.000 ευρώ (1.800 + ΦΠΑ) για τα λεωφορεία των 50 ατόμων και 2.500 ευρώ για τα λεωφορεία των 60 ατόμων».

«Φοβόμαστε να στείλουμε τα τακτικά δρομολόγια»

Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης πραγματοποιεί 11 δρομολόγια την ημέρα με προορισμό την Αθήνα, και αντίστροφα. Για τη συγκεκριμένη ημέρα, τα δρομολόγια θα παραμείνουν τα ίδια, και, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στον «Α» ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης, «φοβόμαστε να στείλουμε τα τακτικά δρομολόγια, γιατί αναγράφουν ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, και θα πετάνε πέτρες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ Αττικής, και για τη συγκεκριμένη ημέρα, στα λεωφορεία θα αναγράφεται η πινακίδα «ΚΤΕΛ Αττικής» – αντί για «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης»- για την αποφυγή ζημιών και βανδαλισμών.

Σε ό,τι αφορά μετακίνηση των φιλάθλων με τρένα, σύμφωνα με μη επίσημες ανακοινώσεις, υπάρχουν συζητήσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά από τη Δευτέρα 28 Απριλίου.

«Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, για απεργιακές κινητοποιήσεις για τη συγκεκριμένη μέρα», αναφέρουν στον «Α» πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ούτε για αστείο!

Συνομιλώντας με τουριστικούς πράκτορες στη Θεσσαλονίκη αλλά και στους όμορους νομούς, διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν πολλοί που αποφεύγουν να μισθώσουν τα λεωφορεία τους για τέτοιου είδους μετακινήσεις.

«Ούτε για αστείο», λέει στον «Α» ο ταξιδιωτικός πράκτορας Αχιλλέας Θωμόγλου, από το ομώνυμο γραφείο τουρισμού στις Σέρρες. Από την πλευρά του, ο Βασίλης Χαρπαντίδης, από το ομώνυμο τουριστικό γραφείο, επίσης στην πόλη των Σερρών, είναι σύμφωνος να μισθώσει ένα από τα δυο λεωφορεία που έχει στην κατοχή του, «αρκεί να υπάρχουν εξασφαλισμένα τα εισιτήρια του αγώνα», λέει στον «Α».

Πηγή:aggelioforos.gr

Advertisements
This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΑ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s